سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخابات مجلس نهم- همدان

سلام بر همشهریان عزیز

دوستان در حال گرفتن خروجی و دسته بندی نتایج بدست آمده از فرم های نظر سنجی هستند که به زودی در همین وبلاگ در دسترس شما قرار خواهد گرفت.


[ یکشنبه 90/12/7 ] [ 12:3 صبح ] [ سید محسن حسینی ]

سلام علیکم

عزیزان متاسفانه فایل مصاحبه صوتی آقای کارخانه ای با مشکل فنی مواجه شده و فعلا امکان آپلودش وجود نداره. سعی می کنم تا فردا ان شاء الله قرارش بدهم.


[ یکشنبه 90/12/7 ] [ 12:1 صبح ] [ سید محسن حسینی ]

فایل صوتی مصاحبه آقای امیر خجسته نیز آماده شد که در این پست براتون قراردادم. با دقت گوش بدید تا ان شاء الله در انتخاب اصلح یاور شما باشد.

 

لینک دانلود فایل صوتی مصاحبه با آقای امیر خجسته

لینک کمکی زیر جهت دوستانی که در دانلود مشکل داشتند اضافه شد.

لینک مستقیم کمکی 

 

برخی از دوستان هنوز از دانلود نشدن فایل ها گلایه داشتند، به همین دلیل یک فایل بی کیفیت هم برای کسانی که سرعت اینترنتشون پایینه قرار دادم(جدید)

دانلود(جدید)


[ شنبه 90/12/6 ] [ 10:49 عصر ] [ سید محسن حسینی ]

سلام

فایل مصاحبه با آقای سید کاظم حجازی نیز آماده شده که ان شاء الله در انتخاب اصلح کمک کند.

لینک دانلود فایل صوتی مصاحبه با آقای سید کاظم حجازی

لینک مستقیم برای دوستانی که موفق به دانلود نشدن اضافه شد.

لینک دانلود مستقیم کمکی

 

برخی از دوستان هنوز از دانلود نشدن فایل ها گلایه داشتند، به همین دلیل یک فایل بی کیفیت هم برای کسانی که سرعت اینترنتشون پایینه قرار دادم(جدید)

دانلود(جدید)


[ شنبه 90/12/6 ] [ 10:7 عصر ] [ سید محسن حسینی ]

سلام بر همشهریان آگاه و بصیر

فایل صوتی مصاحبه  با جناب آقای علی اکبر نطری رو براتون آماده کردم. امید وارم در انتخاب اصلح به شما کمک کنه.

لینک دانلود فایل مصاحبه با آقای علی اکبر نظری

اگر از لینک بالا نتوانستید دانلود کنید، از لینک زیر استفاده کنید

لینک مستقیم کمکی

 

 

 

برخی از دوستان هنوز از دانلود نشدن فایل ها گلایه داشتند، به همین دلیل یک فایل بی کیفیت هم برای کسانی که سرعت اینترنتشون پایینه قرار دادم(جدید)

دانلود(جدید)


[ شنبه 90/12/6 ] [ 9:35 عصر ] [ سید محسن حسینی ]

با سلام مجدد

 

در این پست فایل PDF   نظرسنجی هایی که توسط دوستان تکمیل می گردید که در واقع تیتر سوالات پرسیده شده از کاندیداهای محترم نیز هست. توضیحی که لازم است در اینجا داده شود این است که در این پست دو تا فایل قرار داده شده که فرم شماره یک ناظر به دیدگاه ها و تحلیل های نامزد ها از مسائل کلان و پر اهمیت کشور است و فرم شماره دو در خصوص عملکرد نامزد ها در مجلس در ارتباط با تحلیل های ارائه شده می باشد. چون دو تن از نامزد های مورد مصاحبه یعنی آقایان نظری و خجسته قبلا سابقه نمایندگی مجلس را نداشته اند پرسیدن سوالات فرم دوم از ایشان موضوعیتی نداشت، لذا فقط برای آقایان حجازی و کارخانه ای فرم دوم تکمیل گردید.

 

 

لینک دانلود فرم شماره 1

 

لینک دانلود فرم شماره 2


[ شنبه 90/12/6 ] [ 6:22 عصر ] [ سید محسن حسینی ]

سلام بر همه دوستان و همشهریان عزیز

چندی پیش جمعی از فعالان فرهنگی شهر همدان بر آن شدیم تا در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی سهمی هر چند اندک در کمک به شناخت خود و همشهریان از کاندیداها داشته باشیم، امید که مورد توجهات خاص حضرت ولی عصر (عج) قرار گیرد. در این راستا تصمیم جمع دوستان بر این شد که مصاحبه های حضوری با تعدادی از نامزد ها انجام شود و به همین منظور سوالاتی با همفکری جمع طراحی گردیده و فرمهای نظر سنجی آماده گردید. سوالات ناظر به مسائل کلان و اساسی کشور بوده و تاکید آن بیشتر بر مسائل مورد توجه مقام معظم رهبری طرح گردیدند.

به دلیل محدودیت فرصتی که وجود داشت از بین نامزدهای معرفی شده به چهار نامزد معرفی شده از سوی جبهه متحد اصولگرایان اکتفا شد و به فضل الهی چهار مصاحبه با حضور جمعی از فعالان فرهنگی شهر صورت گرفت و فرمهای نظرسنجی توسط ایشان تکمیل گردید.

فایل های صوتی سه مورد از این این مصاحبات رو در حال حاضر آماده کردم که در پست بعدی ان شاء الله قرار می دهم و فایل مصاحبه چهارم را نیز به توفیق الهی تا ساعات آینده آپلود خواهد شد. همچنین فرمهای نظر سنجی که حاوی سوالات نیز می باشد آورده خواهد شد.


[ شنبه 90/12/6 ] [ 12:7 صبح ] [ سید محسن حسینی ]

رای دادن رهبر معظم انقلاب

به گزارش شبستان، متن سوالات و پاسخ‌های حجت الاسلام و المسلمین فلاح زاده، بر اساس نظرات مقام معظم رهبری به شرح زیر است :

1- با توجه به اینکه انتخابات نقش مهمی در زندگی ما دارد آیا شرکت در انتخابات واجب است ؟
حجت الاسلام و المسلمین فلاح زاده: به نظر حضرت آقا برای کسانی که شرایط را دارند و امکان شرکت در انتخابات برای آنها وجود دارد؛ واجب است.
2- به چه کسانی باید رای بدهیم آیا آزادیم که به هرکسی رای بدهیم یا باید به مسائلی توجه داشته باشیم؟
حجت الاسلام و المسلمین فلاح زاده در پاسخ به این سوال گفت: افرادی که شورای نگهبان صلاحیت آنها را تایید کردند صلاحیت نمایندگی را دارند اما به حکم عقل، بین صالح و اصلح، اصلح باید انتخاب شود.
3- صحبت کردن در مورد کاندیدای انتخاباتی تهمت و غیبت محسوب می شود یا خیر؟
حجت الاسلام و المسلمین فلاح زاده: صحبت کردن به معنای مشاوره و استفاده از فکر دیگران یا مشاوره دادن به دیگرانی که می خواهند رای بدهند در حدی که در انتخاب آن فرد تاثیر دارد غیبت و تهمت محسوب نمی شود اما آن مواردی که تاثیری ندارد و ربطی ندارد به این موضوع غیبت است و گاهی هم ممکن است تهمت باشد
بنابراین افراد مراعات کنند اگر در مورد نامزدها هم صحبت می کنند صحبت‌های نامربوط نباشد یعنی مربوط به خود نامزد باشد ثانیا مربوط به موضوع انتخاب باشد یعنی فردی که می خواهد وکیل مردم شود و از مسائل دیگر که گاهی جزء اسرار زندگی افراد هست از بیان آنها بپرهیزند که گاهی غیبت و گاهی هم تهمت و جزو گناهان کبیره است و درج درسایت هم همین حکم را دارد بنابراین مقلدان مراعات کنند.
4- نامزدهایی که برای انتخابات شدن شام می دهند یا هزینه‌های آنچنانی می کنند آیا مصداق اسراف دارد ؟
حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده: بعضی از موارد ممکن است اسراف هم باشد؛ گاهی مواقع اسراف نیست اطعام است. افراد باید متوجه این نکته باشند که اطعام جزء شرایط منتخب نیست باید ببینیم خود فرد آیا صلاحیت دارد یا ندارد صلاحیت به همان معنای اصلحی که گفته شد باید دید اصلح است یا خیر.
5- استفاده از بیت المال برای تبلیغات انتخاباتی چه حکمی دارد؟
حجت الاسلام و المسلمین فلاح زاده: استفاده از بیت المال چه برای تبلیغات انتخاباتی و یا غیر انتخاباتی حتی برای تبلیغات دینی کلاً باید برحسب قوانین باشد یعنی مقرراتی برای مصرف بیت المال و اموال دولتی مشخص شده است و خلاف آن هم شرعا حرام است و موجب ضمان هم است. کسی که خرج کند ضامن است و باید جبران کند و به این معنا نیست که خرج می کنیم بعدا هزینه آن را می پردازیم نه، اصل کار خلاف است.
6- مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات را واجب دانستند انتخابات اصلح را هم واجب دانستند در بحث انتخاب اصلح شروط دیگری هم هست؟ بعضی می گویند در انتخاب اصلح مقبول جامعه هم مطرح است آیا انتخاب اصلح قیدی دارد یا خود انتخاب اصلح از دید فرد مهم است ولو اینکه هیچ کس به آن رای ندهد؟
حجت الاسلام و المسلمین فلاح زاده: مقبول جامعه بودن یا نبودن از همان رای مردم مشخص می شود. که آیا مقبول هست یا خیر . شهرت افراد دلیل اصلح بودن ایشان نمی شود ممکن است کسی مشهور باشد ولی اصلح نباشد یا یک کسی مشهور نباشد ولی اصلح باشد سعی کنید به اصلح رای بدهید ولو انکه آن فرد شهرتی بین مردم نداشته باشد.


[ جمعه 90/11/7 ] [ 1:0 صبح ] [ سید محسن حسینی ]
<      1   2   3      
درباره وبلاگ

سید محسن حسینی
سلام بر همه دوستان و همشهریان عزیز چندی پیش جمعی از فعالان فرهنگی شهر همدان بر آن شدیم تا در انتحابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی سهمی هر چند اندک در کمک به شناخت خود و همشهریان از کاندیداها داشته باشیم، امید که مورد توجهات خاص حضرت ولی عصر (عج) قرار گیرد. در این راستا تصمیم جمع دوستان بر این شد که مصاحبه های حضوری با تعدادی از نامزد ها انجام شود و به همین منظور سوالاتی با همفکری جمع طراحی گردیده و فرمهای نظر سنجی آماده گردید. سوالات ناظر به مسائل کلان و اساسی کشور بوده و تاکید آن بیشتر بر مسائل مورد توجه مقام معظم رهبری طرح گردیدند. به دلیل محدودیت فرصتی که وجود داشت از بین نامزدهای معرفی شده به چهار نامزد معرفی شده از سوی جبهه متحد اصولگرایان اکتفا شد و به فضل الهی چهار مصاحبه با حضور جمعی از فعالان فرهنگی شهر صورت گرفت و فرمهای نظرسنجی توسط ایشان تکمیل گردید.
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
امکانات وب
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 29256