سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخابات مجلس نهم- همدان

از همه حق مان استفاده کنیم!                         

به همه مردم عزیزمان عرض مى‏کنم که ... کوشش کنند به همان تعداد که لازم است، رأى بنویسند و نه کمتر. مثلاً فرض بفرمایید در حوزه انتخابیه تهران اسم بیست و هشت نفر بایست در برگه رأى نوشته شود. سعى کنند اسم بیست و هشت نفر را بنویسند. بیست و هفت نفر و کمتر نباشد. یا فرض بفرمایید در بعضى از شهرها به پنج نفر و در بعضى شهرها به دو نفر باید رأى داد. همان مقدارى که لازم است بنویسند و کمتر ننویسند.

( مصاحبه با مقام معظم رهبرى در مراسم رأى‏گیرىِ دومین مرحله از پنجمین دوره انتخابات مجلس‏ 1375/01/31)

و توصیه‌ى دیگر من هم این است که از همه‌ى حقشان استفاده کنند. مثلاً در تهران که ما سى نفر را باید انتخاب کنیم، اگر بیست و نه نفر را انتخاب کردیم، در واقع از یک‌سى‌ام از حق خودمان بهره نبرده‌ایم و استفاده نکرده‌ایم. چه بهتر که از همه‌ى حق خودمان تا آن جزء آخرش استفاده کنیم؛ یعنى همه‌ى سى نفر را بنویسیم. و همچنین در هر نقطه‌اى، هر تعدادى که نامزد انتخاباتى آنجا هست.

( مصاحبه پس از شرکت در انتخابات هشتمین دوره‌ى مجلس شوراى اسلامى‌ و انتخابات میان‌دوره‌اى چهارمین دوره‌ى مجلس خبرگان رهبرى‌ 1386/12/24)

از برخی دوستان شنیدم که می خواهند نام یک نامزد را در برگه رای خود بنویسند یا به اصطلاح تک رای بدهند. به فرموده حضرت آقا به همان تعداد که لازم است (یعنی در همدان 2 نفر) رای بنویسیم و از همه حقمان بهره ببریم. بعد از این فرمایشات آقا دیگر هیچ حجت شرعی برای تک رای دادن نداریم، حتی اگر رقابت نزدیک باشد و ... سعی کنیم رای دادن و رای ندادن هایمان برای خدا باشد (مراجعه به تاپیک قبلی).

 


[ چهارشنبه 90/12/10 ] [ 4:47 عصر ] [ سید محسن حسینی ]
درباره وبلاگ

سید محسن حسینی
سلام بر همه دوستان و همشهریان عزیز چندی پیش جمعی از فعالان فرهنگی شهر همدان بر آن شدیم تا در انتحابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی سهمی هر چند اندک در کمک به شناخت خود و همشهریان از کاندیداها داشته باشیم، امید که مورد توجهات خاص حضرت ولی عصر (عج) قرار گیرد. در این راستا تصمیم جمع دوستان بر این شد که مصاحبه های حضوری با تعدادی از نامزد ها انجام شود و به همین منظور سوالاتی با همفکری جمع طراحی گردیده و فرمهای نظر سنجی آماده گردید. سوالات ناظر به مسائل کلان و اساسی کشور بوده و تاکید آن بیشتر بر مسائل مورد توجه مقام معظم رهبری طرح گردیدند. به دلیل محدودیت فرصتی که وجود داشت از بین نامزدهای معرفی شده به چهار نامزد معرفی شده از سوی جبهه متحد اصولگرایان اکتفا شد و به فضل الهی چهار مصاحبه با حضور جمعی از فعالان فرهنگی شهر صورت گرفت و فرمهای نظرسنجی توسط ایشان تکمیل گردید.
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
امکانات وب
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 29320