سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخابات مجلس نهم- همدان

 

ایستادن در صف رأی مجاهدت است

دشمن همه‌جور وارد میدان می‌شود و تلاش می‌کند و خودکشون می‌کند که بلکه بتواند این ملت را از این حرکت مستقیم و قوى و عزیز منصرف کند. وقت انتخابات هم که می‌شود - شاید یادتان هست - غالباً قبل از انتخابات یک حرفى می‌زنند که معنایش این است که مردم در انتخابات شرکت نکنید؛ کارهائى می‌کنند، تلاش می‌کنند؛ گاهى به وسیله‌ى آدمهاى غافل و فریب خورده، گاهى به وسیله‌ى آدمهاى وابسته، کارهائى می‌کنند که بلکه مردم را از شرکت در این مراسم عظیم باز بدارند، که انتخابات یکى از این مراسم بسیار عظیم است.

من توصیه‌ام به مردم در درجه‌ى اول این است که بیایند وارد میدان انتخابات شوند، صندوقهاى رأى را پر رونق کنند. خود این صفوفى که ایستادند، ممکن است زحمت هم داشته باشد؛ در هواى سرد؛ یک ساعت - کمتر، بیشتر - اما این مجاهدت است، این جهاد است؛ این زحمت پیش خداى متعال اجر دارد. بروند رأى بدهند.

بیانات در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان‌ به مناسبت روز 29 بهمن‌ 1386/


[ چهارشنبه 90/12/10 ] [ 1:9 صبح ] [ سید محسن حسینی ]
درباره وبلاگ

سید محسن حسینی
سلام بر همه دوستان و همشهریان عزیز چندی پیش جمعی از فعالان فرهنگی شهر همدان بر آن شدیم تا در انتحابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی سهمی هر چند اندک در کمک به شناخت خود و همشهریان از کاندیداها داشته باشیم، امید که مورد توجهات خاص حضرت ولی عصر (عج) قرار گیرد. در این راستا تصمیم جمع دوستان بر این شد که مصاحبه های حضوری با تعدادی از نامزد ها انجام شود و به همین منظور سوالاتی با همفکری جمع طراحی گردیده و فرمهای نظر سنجی آماده گردید. سوالات ناظر به مسائل کلان و اساسی کشور بوده و تاکید آن بیشتر بر مسائل مورد توجه مقام معظم رهبری طرح گردیدند. به دلیل محدودیت فرصتی که وجود داشت از بین نامزدهای معرفی شده به چهار نامزد معرفی شده از سوی جبهه متحد اصولگرایان اکتفا شد و به فضل الهی چهار مصاحبه با حضور جمعی از فعالان فرهنگی شهر صورت گرفت و فرمهای نظرسنجی توسط ایشان تکمیل گردید.
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
امکانات وب
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 29330